środa, 24 października 2012

Zmiany



Kalinka ma już dziesięć miesięcy, a ja coraz częściej siegam pamięcią wstecz.
Widzę tą samą dziewczynkę, a jednocześnie jakże inną:)
Tak mało czasu, a tyle zmian.
Tak nieuchwytne z bliska.
Dlatego lubię  przeglądać pamiętnik, zapiski wspomnień, fotografie.
Wówczas osiągam pewien dystans i wyostrzają się wszelkie te zmiany.
Zawsze jednak z pewną nostalgią, a zarazem z nadzieją  na  wypełnianie kolejnych niezapisanych kart.
Nie zapominając, że ważne jest Teraz.



6 komentarzy:

  1. Oj jak ja się cieszę Dziewczyny, że jesteście:) Teraz jakby bliżej, bo mogę do was wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadaj kiedy tylko najdzie cie ochota:) My u Was też nie raz zagościmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę się pod tym podpisać - moja córeczka ma prawie 21 miesięcy, a czuję dokładnie to samo:) I jakie piękne imię ma Twoja córeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A z roku na rok wspomnień przybywa, będzie się w czym przeglądać:)
    Dziękuję, imię Nas oczarowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie tu ^^ Dobrze mi tu niespotykanie ... Zostaję na dłużej :)

    Pozdrawiam serdecznie, K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszy mnie to :) Witaj w naszych skromnych progach:)

    OdpowiedzUsuń