piątek, 26 października 2012

W tym roku jesień ma dla mnie kolor czerwony



4 komentarze:

  1. To rąbek płaszcza? Jeśli tak to zazdroszczę;) A dla mnie jesień dopiero teraz zrobiła się czerwono-ruda... wszystkie liście spadają...uwielbiam to. Niestety gorzej już mi z łysymi drzewami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz, który skradł me serce dobrych pare lat temu. To chyba taki mój garderobiany symbol jesieni ( nieśmiertelny;))
    Jesieny deszcz z liści, coś pięknego wtedy zapominam ile mam lat i można się naprawdę pomylić;) Nasza dzika grusza przed domem już ogołocona:) Pozostaje tylko czekać na biały puch;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jabłka na drzewach jakieś czerwieńsze niż kiedyś - jesień odkrywam na nowo w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie odkrycia mają w sobie pewien czar:))

    OdpowiedzUsuń